Μην αφήνεις την σημαντική αυτή απόφαση για το πακέτο βάφτισης στην τύχη. Κλείσε σήμερα το ραντεβού σου στο Showroom μας στην Αθήνα και επωφελήσου από εξατομικευμένες συμβουλές για να διαμορφώσουμε μαζί τον τέλειο σχεδιασμό για τη βάφτιση του μικρού σας αγγέλου. Πάρε τηλέφωνο στο 2111 820 826 και ανανεώσε τον ραντεβού σου σήμερα!

Πολιτική Ακύρωσης & Επιστροφών

Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης

Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του

α) επισκευή του προϊόντος ή

β) αντικατάστασή του ή

γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή

δ) υπαναχώρηση από την πώληση.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον:

  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
  • Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2111 820826 ή στο mail [email protected], προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.

Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση) και στην αρχική του συσκευασία. Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα σας υποδείξουμε για τους πελάτες μας.

Το κόστος των μεταφορικών καθώς και τυχόν διαφορά στη τιμή του προϊόντος επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα μεταφορικά έξοδα. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον :

  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως αναμνηστικά/διακοσμητικά με μονόγραμμα, ή μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
  • Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο υπαναχώρησης εδώ.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν έχει σημάδια φθοράς, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις.
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος «CHEZ ART» και οι ετικέτες του προϊόντος.
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση και η απόδειξη αγοράς.
  • Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
  • Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.
  • Δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία εγγύησης από το κατάστημα «CHEZ ART».

Το κόστος επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη.

Το ποσό προς επιστροφή, προκύπτει αφού αφαιρεθεί το αρχικό κόστος αποστολής και αντικαταβολής του προϊόντος, στην περίπτωση που έχει επιλεχτεί ως μέθοδος πληρωμής η αντικαταβολή. Ισχύει για όλες τις αγορές.

Το κατάστημα «CHEZ ART»  δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα «CHEZ ART» έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.

Σε περίπτωση εμπρόθεσμης ακύρωσης της παραγγελίας, τα χρήματα θα επιστρέφονται ανάλογα με τον τρόπο που ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Ειδικότερα οι συναλλαγές με χρήση πιστωτικής θα ακυρώνονται ενώ στην περίπτωση αντικαταβολής θα γίνεται κατάθεση των χρημάτων στο λογαριασμό που θα μας υποδεικνύει ο πελάτης.

Bestsellers:
Καλάθι 0
Είδατε πρόσφατα 0